Facebook voor telecombedrijven

Iedereen beschikt tegenwoordig over een telefoon. Hiervoor zijn dan ook verschillende telecombedrijven waar mensen om advies kunnen vragen. Zij bieden diensten aan op het gebied van mobiele telefonie, televisie en internet. Steeds meer van deze telecombedrijven zijn ook online te vinden. Mensen vinden het steeds prettiger om dit soort dingen online te regelen in plaats van in de winkel. Daarom zijn ook veel van deze telecombedrijven te vinden op sociale media. Hier kunnen zij hun producten en aanbiedingen aanprijzen. Maar ook kunnen de klanten via sociale media hun vragen stellen om vragen om advies. Deze kan het telecombedrijf dan ook beantwoorden.

Wat houdt Facebook in?

Tegenwoordig zijn er miljarden mensen te vinden op facebook. Facebook wordt gebruikt om in contact te komen en blijven met bekenden, maar ook om nieuwe vrienden te maken en zelfs spelletjes te kunnen spelen. Iedereen kan een eigen account creëren op facebook. Hier kun je allerlei foto’s, filmpjes, informatie en berichtjes delen. Mensen die je volgen kunnen deze berichten dan weer zien. Ook kun je onderling berichten naar elke toe sturen. Dit is zeer gunstig voor organisaties. Klanten kunnen namelijk hun berichten sturen via facebook Messenger. Op deze manier worden er verschillende manieren van klantenservice aangeboden door de organisatie.

 

Hoe helpt chatkracht?

Chatkracht neemt dit deel van de klantenservice over van de telecombedrijven. De chatspecialisten van chatkracht zijn bereid om advies te geven en vragen te beantwoorden van de klanten. Dit doen zij doormiddel van het kenniscentrum. Het kenniscentrum is opgesteld samen met het telecombedrijf. Hier staat alle informatie die nodig is om advies te geven of om de vragen te beantwoorden. De berichten die binnenkomen via Facebook Messenger worden ook binnen 30 seconde opgepakt. De klanten worden dus direct geholpen. Klanten hoeven op deze manier dus niet te wachten op reactie per mail of telefoon.